Документи

Управление на документите и съхранение на файловете в облак. Организиране и групиране на документите по тагове, редактиране, отпечатване и копиране.

Създаване на документ

Добавете документ в системата като създадете нов запис и прикачите избран от вас файл.


За да създадете нов документ трябва да изпълните следните стъпки:

  1. Отидете на раздел "Документи".
    (1) От менюто в ляво изберете "Документи".
    (2) Натиснете бутона "Нов Документ".
    създаване на документ
  2. Създайте нов документ.
    Ще се отвори форма за създаване на нов документ.
    форма за създаване на документ
    Прикачете документ от вашият компютър след което попълнете следните полета:
    Примерни данни за документ:
     - Описание: Общи условия за ползване на системата
     - Тагове: общи, условия
    ! Предназначението на таговете е те да бъдат използвани като ключови думи които да улеснят намирането, групирането и филтрирането на документите.
    форма за създаване на документ
    След като сте попълнили формата натиснете бутона "Запази".
    Новосъздаденият документ ще бъде добавена към списъка.
    списък с документи

Редактиране на документ

Редактирайте избран документ като промените вече зададените му описание или таговете.


За да редактирате документ трябва да изпълните следните стъпки:

  1. Изберете документа който искате да редактирате.
    (1) От менюто в ляво изберете "Документи".
    (2) Намерете документа и отворете менюто в края на реда.
    изберете документ
    (3) Изберете "Редактирай" от падащото меню.
    редактиране на документ
  2. Редактирайте документа.
    Ще се отвори форма където може да направите желаните от вас промени.
    редакция на документ
    Запазете направените промени като натиснете бутона "Запази".

Сваляне на документ

Свалете документ като изтеглите копие на прикачения файла на локалния ви компютър.


За да свалите документ на вашия компютър трябва да изпълните следните стъпки:

  1. Изберете документа който искате да свалите.
    (1) От менюто в ляво изберете "Документи".
    (2) Намерете документа и отворете менюто в края на реда.
    изберете документ
    (3) Изберете "Документ" от падащото меню.
    избиране на разходен документ
  2. Сваляне на документ.
    Документ ще се отвори в нов прозорец.
    За да свалите документа натиснете дясното копче на мишката и от падащотп меню изберете "Save Page As...".
    изтегляне на разходен документ
    След това изберете име на файла и директория на вашия компютър където да бъде запазен.

Отпечатване на документ

Принтиране на документ, отпечатване на прикачения файла на хартиен носител.


За да отпечатате документ изпълните следните стъпки:

  1. Изберете документа който искате да отпечатате.
    (1) От менюто в ляво изберете "Документи".
    (2) Намерете документа и отворете менюто в края на реда.
    изберете документ
    (3) Изберете "Документ" от падащото меню.
    избиране на документ
  2. Отпечатване на документ.
    Документа ще се отвори в нов прозорец.
    От менюто разположено отгоре натиснете бутона с иконка на принтер.
    отпечатване на фактура
    След което изберете вашият принтер, настройки и отпечатете документа.

Изтриване на документ

Изтриване на документ и премахването му от системата.


За да изтриете документ трябва да изпълните следните стъпки:

  1. Изберете документа който искате да изтриете.
    (1) От менюто в ляво изберете "Документи".
    (2) Намерете документа и отворете менюто в края на реда.
    избиране на документ
  2. Изтриване на документ.
    (3) Изберете "Изтрий" от падащото меню.
    изтриване на разход
    Ще се отвори модален прозорец, потвърдите операцията по изтриване като натиснете бутона (ОК).
    След като сте потвърдили операцията, документа ще бъде изтрит и премахнат от списъка.